Wat is jullie kilometerstand?
Moderator: Moderators
Wat is jullie kilometerstand?
Ben wel benieuwd wat een MX3 typisch kan halen (liefst zonder het motorblok te vervangen ofzo)...
De mijne (een 1.8v6 uit '91) heeft nu +/- 233.000 gelopen, en ik rij er nog elke dag +/- 140km mee zonder problemen (afkloppen...)
De mijne (een 1.8v6 uit '91) heeft nu +/- 233.000 gelopen, en ik rij er nog elke dag +/- 140km mee zonder problemen (afkloppen...)
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer:
- Dennis_MX3
- Co-Pilot
Bij mij staat er nu 229xxx km op de teller.
En rijd nog hardstikke goed!
Groeten
En rijd nog hardstikke goed!
Groeten
Laatst gewijzigd door Dennis_MX3 op 14 nov 2008, 18:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Heb hem 3 jaar terug gekocht met 36k op de teller (auto had 6 jaar stilgestaan), nu ondertussen 95k....
Maar ff ontopic: Als je een Mazda blok goed onderhoudt, gaat hij zeker lang mee. 300k is zeker geen uitzondering. Je komt weinig Mazda's tegen met een kapot blok. Het is vaak het spul om het blok heen wat vervangen moeten worden (koppeling, dynamo, distributie, enz...).

Maar ff ontopic: Als je een Mazda blok goed onderhoudt, gaat hij zeker lang mee. 300k is zeker geen uitzondering. Je komt weinig Mazda's tegen met een kapot blok. Het is vaak het spul om het blok heen wat vervangen moeten worden (koppeling, dynamo, distributie, enz...).
-
- Moderator
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
- Bouwjaar: 1998
- Contacteer:
Ik heb mijn 98-er MX-3 V6 2,5 jaar geleden gekocht met 32000 km op de teller en inmiddels staat er 61000 op. Ik rij er niet zo veel meer mee als toen ik hem net had, maar als ik rij dan geniet ik met volle teugen
Als je normaal met een MX-3 omgaat dan kunnen ze echt heel lang meegaan, kijk bijvoorbeeld naar de 97-er van M&M, die heeft ruim 2 ton gelopen en die loopt nog perfect.

Als je normaal met een MX-3 omgaat dan kunnen ze echt heel lang meegaan, kijk bijvoorbeeld naar de 97-er van M&M, die heeft ruim 2 ton gelopen en die loopt nog perfect.

Hard rijden is genieten van het potentieel van je auto.