Skippy's MX3 KLZE Curved Neck
Moderator: Moderators
- SkippyMX3
- Moderator
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1998
Jah das waar.
Ik moet nog een paar dingen doen. Er zit nu een kraakje voorin(ik gok de stang vanaf onder de auto, die motorsteun, dat rubber was verrot)
Ik heb geen achteruitrijlichten meer.
Als dat klaar is ga ik weer voor de lol knutselen. Dan komen er Corvettestyle achterlichten in waarbij ik diodes ga gebruiken om mn mistlicht te behouden.
Ik ga mn koplampen uit mekaar halen want 1 van mn 3 ledjes aan de zijkant doet het niet. En mn groot licht lens zit verkeerd al snap ik nog nie hoe dat kan.
Ik moet nog een paar dingen doen. Er zit nu een kraakje voorin(ik gok de stang vanaf onder de auto, die motorsteun, dat rubber was verrot)
Ik heb geen achteruitrijlichten meer.
Als dat klaar is ga ik weer voor de lol knutselen. Dan komen er Corvettestyle achterlichten in waarbij ik diodes ga gebruiken om mn mistlicht te behouden.
Ik ga mn koplampen uit mekaar halen want 1 van mn 3 ledjes aan de zijkant doet het niet. En mn groot licht lens zit verkeerd al snap ik nog nie hoe dat kan.
Als t niet kan zoals t moet, dan moet t maar zoals t kan!!

- Jeffmx-3
- Co-Pilot
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1994
Je hoeft niet beslist diodes te gebruiken ik zou gewoon 3 remlicht fittingen gebruiken 2 voor de standaard remlichten (die er al zitten) en de andere op de plek zetten waar normaal jou mist zit, als je dan remt gaan de "standaard remlichten" oplichten en als je je mist aan doet gaat je "standaard mist" branden alleen moet je wel een lampje gebruiken die ook in je rem zit, ik heb het op die manier en het valt wel enorm op